Saturday 18 June 2011

jom mengorat !



Assalamu'alaikum..kalo tak jawab dosa..kalau jawab..jom ikut saye balik rumah.. *asal gatal sangat aku hari ni ? hari ni , aku tetap sibuk walaupun Hari Puteri tu dibatalkan..bangun tidur tadi..aku pergi rumah Opah..buat keje sekolah..balik tu pulak , aku pergi beli topap..lepas tu pergi pasar malam..alah..tak beli ape pun..beli APAM BALIK je.. *beli pon sebab abang tu gile ensem !lepas tu..aku pergi rumah Siti Hajar..tujuannye saje je nak menyemak kat rumah die..tayang muka lah..nak tanya khabar anak2 die..sekali aku datang tu..anak sedara die pon ade..wahhhh ! gile comel ! pipi die sijibik macam maksu die jugak !

so now , aku rindu gile kat baby tu..aku tak tahu nak buat ape..tetibe , datang pulak mood gatal aku..so guys..jom pergi mengorat perempuan nak ? *lesbian ke budak ni ? haaa~ lets start baby ! *how dare yuu memBABYkan aku ! 

dizaman datuk atau ayahanda kite dulu.. *skema gile ayat.. cara deme mengurat dan tektik menguratnye gile lah berbeza dari kite ni zaman sekarang.. *mengURAT ke MENGORAT ? ye lah..mak aku kata..orang2 dulu lagi romantik..sebab deme gunakan pembayang..ye lah..macam bintang lah..bulan lah..sekarang ni pulak gune bunge taik ayam je..

"bibirmu merah bak delima merekah.." *tetibe aku rase lapo..
"hidungmu mancung bak seludang.." *KURANG HAJAAA KO ! !

kalo lah mamat2 sekarang ni guna ayat macam ni nak mengorat awex..mesti awex2 terpegun gile babeng ! sebabnye deme tak paham ape yang kome nak cakap..dan menganggap yang ade wayar putus dalam otak kome..


"kau cantik bak bulan purnama"

perkataan ni memang tak boleh guna dah pada zaman sekarang..gile skema..tambahkan kalo ayat nak memperkenalkan diri masa zaman dulu..

"nama saya Skema bin Blur..hobi saya membaca buku..saya suka saudari..wajah saudari cantik bak bulan purnama..mata saudari pula bersinar seperti bintang kejora..boleh kite berkenalan , saudari ?"

pergh !  *mati lahhhh kalo macam ni.. lagi satu benda..perbezaan budaya juga menjadikan cara orang2 barat mengorat tak boleh diaplikasikan oleh mamat2 gentlemen yang hidup ditimur ni..ye lah..orang timur ni kena lah bersopan..jangan gunakan perkataan yang berunsur 18 tahun keatas tu walaupon kome dah cukup umur..bace ayat gempak ni..

"want to see my hard drive ? i promise it isn't 3.5 inches and it ain't floppy.."

kepada mamat2 Malaysia..tak payah le guna ayat macam ni..pikir ayat lain tak boleh ? gile mintak ! paneh hati je aku bacenye..tapi kalo kome rase kome dah lame hidup , cakap la macam tu.. *ayat seperti ini akan mengundang pelempang yang mungkin akan mencacatkan muka..

so..gune la ayat yang berlapik , ye derr..bagi aku..lelaki yang guna ayat berlapik ni..pemalu ,penakut dan sweet..awww !  *bagi aku lah ! contoh ayat lah kan..

"saya sedang mencari calon buah hati..dan kalo berminat boleh la isi borang..haha.."


perempuan ni kan suka mamat yang kelakar.. *aku pon suke ! so , ayat2 macam ni sesuai la untuk kome kasi kat perempuan sebab sweet lah.. *kome jangan bagi ayat ni kat aku pulak sebab aku setia kat gedik aku.. okay..ayat seterusnya..

"saya tak lah sehensem mana..tak pandai mengorat pulak tu..sape lah saye ni.."

ayat ni memang macam mintak kaki..tapi kalau kome cakap macam ni kat perempuan yang lembut hati..mesti perempuan tu terima kome lah !  *kalo kome cakap kat aku macam ni..aku cakap.. INGATKAN KO TAK SEDAR DIRI LAGI !

so , kome..agak2 bile kite boleh couple ? *auuww ! sampai sini  je la entri aku kali ni..ehh ! kome perasan tak yang blog aku sekarang dah tuko templates love2 comel ni n cursor strawberry ! dan dah ade link within ! aku buat sendiri lah ! celik IT gile lah aku ni..


brownteddyemoticon









nota : aku rindu gile kat GEDIK aku ! die tak ingat aku ke??

0 comments:

Post a Comment

cOme AgaiN dEar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...