Tuesday 14 June 2011

angau



Assalamu'alaikum..okay..nak type entri ni tak boleh dengar lagu la..tak fokus pulak..okay..kalau tengok je tajuk tu..maybe ade yang tak tahu ape yang dimaksudkan dengan angau..kome ni memang betoi ketinggalan..isyhhh~ ANGAU ni is LOVESICK..yuu know ?  like MABUK CINTA..alah ! macam selalu kome cakap..mandi tak kenyang..makan tak basah..tidur tak bangun2..what ? salah aku punye peribahasa ni? *alah..suke hati aku la nak guna peribahasa ape pon !




hari tu kan..aku jalan2 le kat Facebook.. *ehh ! boleh ke jalan2 kat Facebook?kalo tak boleh jalan..lari lah.. alah..tak de keje..tunggu GEDIK tu online..memang sampai janggut aku luruh lah pon..aku bukak le satu page ni..ape name page nye pon aku lupe lah ! bukan nye aku nyanyuk macam kome..tapi aku saje malas nak ingat la..so , aku bace la nota die..pasal ANGAU ni la.. so aku nak la share dengan kome..kome bace DENGAN TELITI taw..kalo tak..kome akan tertinggal point2 penting ! tak caye cakap aku ??? kome ingat aku tak de keje ke nak menaip ingatkan kome suruh bace elok2 ? ish ~ so..bace le..

TANDA-TANDA ANGAU

1)Korg bercakap dengan dia hingga lewat malam dan bila korg tidur,korg masih teringat padanya....
(btl x????sbb aku pon sme....hahahah...)


2)Korg berjalan dengan perlahan sekali bila bersama dengannya...
(bse larh tuh...nk tnjkkn prasaan caring...hahah)


3)Korg rasa serba tak kena bila berjauhan dengannya....
(itu dah tntu.....hahahah...)


4)Korg akan tersenyum bila kamu mendengar suaranya...
(nie dh thp kronik dh nie....;p)


5)Bila korg memandangnya,korg tidak nampak orang lain di sekeliling.,korg hanya nampak dia...
(yelarh....nme pon cinta itu buta...nmpk dye jer larh....hahaha)


6)Dia adalah segalanya yang korg ingin fikirkan...
(mse sng larh...mse sush mmg x r....hahahah)


8)Korg perasan korg akan sentisa senyum apabila kamu memandangnya...
(nie nmenye gler babi...hahahah)


9)Korg akan melakukan apa sahaja untuk membolehkan korg berjumpa dengannya...
(alolorh2...sweetnye dye.....;p)


10)Semasa korg sedang membaca ini,dalam fikiran korg terbayang wajah dia sahaja...
(sah2 korg sawan babi mse nie....;p)


11)Korg begitu asyik memikirkan tentang dirinya sehingga korg tidak perasan bahawa nombor tujuh hilang/tiada...
(hahahah.....ckit lagi......;p)


12)Korg akan balik ke atas untuk memastikan adalah betul tiada no 7 dan korg akan tergelak sendiri....
(hahahaha...akhirnya korg d perbodohkan...termasok larh aku yg menulis bnde bodoh nie...hahahah....;)


-black-





yang dalam kurungan tu BLACK tu yang type..bukan AKU ok ! tak percaye ? oke..kalo tak percaye pendek umur..puas hati kan?haaa~ so funny la bace nota die kan..mule2 tu macam betui je..last2 rupenye saje nak trap orang..so..ape motifnye aku bersusah payah copy paste benda ni balik ? sebab nye.........aku tak nak la sorang2
terkena benda ni..ni baru nama nya ADIL ! kan?


agak2 kome ade tak dalam golongan tu ? AKU ? jangan le di tanye !  kompom le tak de..aku ni kan tak de perasaan.. so..sampai ni je lah entri aku..thanks for reading ! 









note : GEDIK tu tengah online lah ! littlegirlemoticon *ehh..sape yang gedik sebenarnye ni..

2 comments:

  1. haha~lawak lah! suke la post nie!=p

    ReplyDelete
  2. nmpk sgt ang yg dh angau bwat entri yg cmnii~

    ReplyDelete

cOme AgaiN dEar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...