Sunday 26 February 2012

mesej yang sweet !



Assalamu'alaikum..hari ni aku tak tahu nak buat ape..malas pulak rasenye nak bace buku~ *memang alwez malas..dan tibe2 rase nak update..actually dah lame rase nak update..tapi , aku blur gile babeng la nak update  pasal ape..so aku pun buat lah koleksi mesej yang comel ni~ ade yang religious~ ade yang menyakitkan hati..and memang panjang gile entri kali ni..=.=


()""""() shh....!ini
( 'o', ) RAHSIA kite JE
(,,)=(,,)= tau ♥♥♥

1 jgn

2 bgtahu

3 sape sape

4 okei ?

5 jeng ! jeng ! jeng !

()""""() Haaa~
('o (") i miSs yOu !!!
(,,)==== heee~

___________________

Saya rindu dia..
( ‘o (>*<)
(,,) )’ ( ö )
,,l,,L,) (“)(“),,)
o,,,o sape?
( ‘o’) (>*<)
(,,) ) ( ö )
,,l,,L,) (“)(“),,)
tu…tu yg baca
sms tu!
__________________

()""()
(")(") SobSobSob
( * )
=====

()""()
(")(") SobSob
=====

()""()
=====

===== WaaaH!!
Feel so sad
Feel so blue
Coz no msg
From you!!

MISS YOU !
__________________

(> " " <) (> " " <)
-( ='o'= ) ( ='o'= )-
-(,,)-(,,)--(,,)-(,,)-
Selamat malam Chenta...
Semoga cINTA itu Milik Kita.. Selamanya...
lalala~ :P
_________________

.________l¯l__
./.\ `°``°``°` \
/__\__`_°``°`_\ . . ), Patience with others...is Love.
| .|_.****._| . . . … : Patience with self...is Hope.
| .|___̴̡ı̴̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̡̡͌l . ~~> Patience with God...is FAITH. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~>No matter what YOUR problem is, don’t nurse it*don’t curse it*don’t rehearse it*Just Give it to God.
_________________

────()()()────()()() __ ɪƒ ƴσυ'ʀє αʟσηє,
──()██████()()██████() ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧα∂σѡ.
─()████████()████████() ɪƒ ƴσυ ѡαηт тσ cʀƴ,
─()██████████████████() ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧσυʟ∂єʀ.
──()████████████████() ɪƒ ƴσυ ѡαηт α ɧυɢ,
────()████████████() __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ρɪʟʟσѡ.
──────()████████() ɪƒ ƴσυ ηєє∂ тσ ɓє ɧαρρƴ,
────────()████() __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɱɪʟє.
─────────()██() ɓυт αηƴтɪɱє ƴσυ ηєє∂ α ƒʀɪєη∂,
───────────() __ ɪ'ʟʟ ʝυѕт ɓє ɱє
_________________



Kata yg paling simple adalah I ~

Kata yg paling indah adalah LOVE ♥♥♥

Dan orang yg tersayang adalah YOU !

and

That’s why I LOVE YOU
__________________

sayanggg :)

kalo ai tangkai, You daunnye,

kalo ai aur, You tebingnye,

kalo ai kumbang, You bungenye,

kalo ai langit, You buminye,

& kalo ai tarzan.........

You le beruknye.. :)
_________________

awk=kelakar gile
aw=comel la
awk=jujur lebih
awk=cute sgt
awk=baiknye
awk=pandai lg
awk=pemurah lak tu

~♥♥♥~

saya?

saya????

saya….tipu jer........:P
___________________

1- U r a nice person.
2- line one is true.
3- line 2 is false if line 1 is true.
4- both 2&3 are true.
5- all 4 r false.

Cant solve it??? pass on ....
__________________

1st skali sy nk mintak maaf
atas sgla kesalahan sy,
halalkan mkn minum sy,
sy rase kt xkan jmp lg,
mgkin ni msg yg terakhir dr sy,
smpanlah utk mgingati dri sy,
stiap yg bertemu pasti akn berpisah….
sy tpaksa prgi…..
ke jepun bgi membantu
Ultraman mgalahkan
raksasa belalang
_________________

Cinta biar satu,
Sayang biar empat,
Kawan biar beribu,
Yang lain buat sparepart.
_________________

Girl: If your Mom & me were to fall in the Water who would you save??

Boy: I'd Jump into the water, Save my Mom & Die with you..!!!!
_________________

how can u sm_ile widout 'I'..?
how can u b f_ne widout 'I'..?
how can u w_sh widout 'I'..?
how can u be fr_end widout 'I'..?
..... i m very important .....
but this 'I' can never achieve s_ccess widout 'U'...?
&that makes you more important than 'I'
_________________

Dengan senyuman, kau luluhkan hatiku…
dengan senyuman, kau perlihatkan dunia padaku….
hanya dengan sebuah senyuman….
kau berikan aku kesadaran…
begitu indah cerita hidupku oleh senyummu…
_________________

Before Marriage:
Roses Are Red,
Sky Is Blue,
Oh My Darling
I Love You.
......
After Marriage:
Roses Are Dead,
I have Flu,
You Are My Headache
I Will Kill You… :P :P
_________________

There are twelve months a year..
Thirty days a month..
seven days a week..
twenty four hours a day..
sixty minutes an hour...
but only one like you in a lifetime.......
_________________

Boy:Who is ur enemy?
Girl: "My worst enemy is
my
HEART bcz it's mine but
beats
for u....
_________________

¸.•°*”˜˜”*°• Kupu-kupu tidak tahu WARNA sayap mereka, tapi manusia tahu betapa INDAHnya mereka..

Begitupun juga diri kita, tidak tahu betapa indahnya diri kita. Namun betapa ALLAH meng"ISTIMEWA"kan kita dimataNya. Ketika kita TUNDUK dalam SyariatNya, REDHA atas TakdirNya, TERSENYUM dalam musibah, TEGAR dalam ujianNya..(◕‿◕)
***Semoga kehidupan kita sentiasa mendapat keredhaan Allah Subhanahu wa ta'ala..Amin3***
_________________

boy : awak, cuba tutup mata rapat rapat dgn tgn awak .
girl : kenapa ?
boy : buat je laa .
girl : ermm..ok .
boy : gelap tak ?
girl : yup !
boy : tu lah hidup saya tanpa awak .
_________________

Tanpa Hidayah, Syurga depan mata tak kelihatan
Dengan Hidayah, Syurga beribu batu akan diusahakan
Tanpa Ilmu, kau hidup dalam keadaan sesat
Dengan Ilmu, kau beroleh dunia dan akhirat
Tanpa Cinta Allah, kau hidup menderita
Dengan Cinta Allah, kau hidup aman sentosa
_________________

1 + 1 = 2mata ingin melihatmu .
12 + 12 = 24jam fikirkan tentangmu .
3 + 4 = 7hari merinduimu .
1 + 11 = 12bulan tersebut namamu .
1 - o = 1hati kecil berdoa agar kamu tidak melupakanku
_________________

365Days dreaming of you.

8760Hr thinking of you.

525600Mins missing you.

315360000Milisec just wanted to tell you how much you mean to me.
_________________

Tahu x hubungan antara 2 bola mata manusia?
Mereka Berkedip-kedip bersama, Bergerak bersama, Menangis ,Melihat & Tidur pun bersama-sama Walaupun mereka Tidak Pernah Melihat Satu Sama Lain.

...
...
...
...

Persahabatan kite seharus nye sebegitu ^^
_________________

Awak ni bgikan tv3 dalam diri sy,sentiase mnjadi inspirasi hidupk .Bile berjauhan dgn awk sy tak kisah sbb awak ni kan tv9 ,dekat dihati.Awk nak tau tak ,bile sye dkt dgn awk sye rase tenang sgt mcm NTV7,i feel good .Wlu ape pun yg berlaku,sy harap lepas nie hbngan kite mcm radio hot fm , lebih hangat dari yg biase.Ibu sy pun selalu ckap manusia nie umpama astro, mcm2 ade .Tpi sye harap sgt bile sye ade mslh awk tak jadi mcm Nabil, lu pikir lah sendiri.
_________________

♥♥“Percintaan itu ibarat MATA & TANGAN.♥♥
♥♥ Tatkala TANGAN terluka, maka MATA menangis.♥♥
♥♥ Jika MATA yang menangis,lalu TANGAN yang menyapu air mata itu sehingga kering.♥♥
♥♥ Kedua-duanya saling memerlukan..”♥♥
_________________

Di Saat Aku Ingin mesej .. Kau Pulak Nak Tido ..
Di Saat Aku Ingin Berjumpe .. Kau Pulak Takde Duit ..
Di Saat Aku Ingin jujur .. Kau Pulak Tak Percaye ..
Di Saat Aku Ingin Keluar .. Kau Pulak Membebel Tak kasi Keluar ..
Di Saat Aku Sakit .. Kau Pulak Yang Over Risau ..
Di Saat Aku Merajok .. Kau Pulak Beria2 Nak Pujok ..
Di Saat Aku Ingin Pergi .. Kau Pulak Yang Sedih ..
Di Saat Aku Tiada .. Kau Pulak Yang Mengalir Air Mata ..
Di Saat Itu Lah .. Kau Dan Aku Saling Merindu ..
Di Saat Aku Nak Bukak Puasa...Kau Pulak errr ...eer sakit..sakit org pempuan

__________________

AnAk ikAn AnAk biAwAk, sy sUka Awak..
sUngai pEnUh ikAn pUyU, i lovE U..
LepAk sUngai tngkAp kAtAk, AwAk riNdu sy x?
MAin LumPur tEpi pAyA, AwAK sYg saya???
LePak mAkAn mEE, U Miss Me???
HaRi jAdI smBut sAkAn, AwAk syg sy kan???
MaIN pAsIr bAliNg bAtu, nPe sEnyUM2 tU???
__________________

ape yg manis aku jwb madu,,
ape yg lmbut aku jwb baldu,,
ape yg sejuk aku jwb salju,,
siape terbayang ku jwb merindu,,
sape yg dirindu ku jwb of cz la kamu...
__________________

ܓ - JaDiLaH GaDiS BaiK SeSuCi MaRiaM
ܓ - JaDiLaH WaNiTa FaQiHaH SeBiJaK aiSYaH
ܓ - JaDiLaH PeReMPuaN SeTaBaH aSiaH
ܓ - JaDiLaH SeRiKaNDi SeHeBaT SuMaYYaH
ܓ - JaDiLaH iNSaN SeMuLia aKHLaK RaBiaTuL aDaWiYaH
ܓ - JaDiLaH iSTeRi SoLeHaH SeTuLuS KaSiH KHaDiJaH
ܓ - JaDiLaH aNaK YaNG SeaNGGuN HaTi FaTiMaH
__________________

Saya akan mencintai awak mcm NARUTO mencintai SAKURA, saya akan mlindungi awak mcm ICHIGO melindungi IN0UE, saya akan bagi apa yang awak nak mcm DOREMON memenuhi permintaan NOBITA, saya akan setia dengan awak mcm SP0NGEBOB setia dgn MR CRAB dan kita tak akan berpisah mcm CATDOG ...
_________________

ku tanam SAYANG tapi disakiti..
ku tanam CINTA tapi di khianati...
ku tanam RINDU tak dihargai..
akhir nya, ku tanam BOM..
bia semua mati..



Okei guys..sampai sini je lah entri aku..penat aku mengopi dan mengepaste~ =.= dah la tak ade gaji.. *meminta kann ~ okay..hope bermanfaat.. *sangat la~ =.= dan jangan lupa ucap THANKS kat aku tau..daaa~ wait for my next entri ok~

0 comments:

Post a Comment

cOme AgaiN dEar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...