Monday 12 May 2014

Mariaa is here!

Assalamu'alaikum.

Last entri yang aku post pasal pemergian bakal tunang kakak aku. Yaa, it was almost 2 years ago. Kepemergian dia untuk selama-lamanya seperti meragut semua semangat aku. Aku sendiri pun tak dapat terima kepemergian dia. Inikan pulak kakak aku. Allahu. Kuatkan hati kakak aku!

However, sekarang ni aku sudah berada di alam kolej. Haha. Pejam celik pejam celik je kan! Kakak aku pulak, dah bertunang dengan kawan satu kilang dengan dia and will get married tahun depan. Alhamdulillah. Patah tumbuh, hilang berganti. Walaupun tak sama, tapi apa yang Allah dah tetap untuk kita segalanya ada hikmahnya bukan?

So, sejak aku masuk kolej ni. Aku rasa macam tak tahu nak mengadu kat sape tentang apa yang aku alami. The peeps are weirdoss belaka. For seriously, aku tak boleh faham kenapa almost 70% of the students (definitely Malay students lahh) semuanya batak hot andddd kinda gediks belaka. But, aku dah adapt to this situation. Ye lahh... aku bukan lepak dengan diorang yang batak tu pun walaupun diorang classmate aku. Aku 24 hours with my roomate merangkap housemate merangkap coursemate and classmate aku tu jee. Minah tu sorang la yang aku duk berkepit and no one else because when aku kawan dengan someone, I'll be loyal to her.

Ni baru diploma. Belum Degree lagi woiii. Banyak yang nak hupdate lepas ni! Well, that's all for today. Do wait for my next entry. Hugs and kisses! Byee!

0 comments:

Post a Comment

cOme AgaiN dEar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...